Pages

green

Thursday, April 7, 2011

Great day :)

Hello you all , hari-hari yang berlalu memang seronok bagi saya . Saya telah mendapat pengalaman yang biasanya jarang orang dapat And saya juga telah cuba nak berjinak jinak dalam bidang photographer . Saya suka sangat kalau ambik gambar dalam slow shutter mode . Mode ni buat gambar anda macam ada nyawa :)

Well dah lama jugak tak update blog ni kan ? Maafkan saya :) Lepas ni saya akan cuba nak update blog saya :)
Kat bawah ni ada pic pic slow shutter yang saya ambil dan beberapa gambar yang saya ambil dari beberapa tempat .

Hasil-hasil karya saya :)
Ini lah hasil slow shutter .
Seterusnya hasil dari pelbagai jenis mode 
Jalan Taman di Melaka

Bagunan UMNO di Melaka
p/s Saya suka hasi gmbar ni 
Batu Caves 
I-City di Shah Alam 
Kucing saya :) 
Dan yang terakhir sekali ..... 


Jeng jeng jeng . hahha Monyet di Batu Caves :P 


No comments:

Post a Comment